webeskan

وب اسکان سامانه مدیریت ساختمان

webeskan

وب اسکان سامانه مدیریت ساختمان

10 نمونه از بهترین پنت هاوس ها در جهان

  10  نمونه از بهترین پنت هاوس ها در جهان

وب اسکان سعی دارد ده نمونه از بهترین پنت هاوس های جهان را به شما معرفی کند .

 

01- لروی ، منهتن

این پنت هاوی در ساختمان 15 طبقه قرار دارد ، بی نظیر است ، زیرا  به گرانترین آپارتمان مرکز شهر منهتن تاکنون تبدیل شده است: پنت هاوس 160 لروی با  160750 متر مربع 5 اتاق خواب ، 5 حمام ، 3 شومینه چوبی با آسانسور شخصی. علاوه بر این ، یک تراس به مساحت 5،140 متر مربع با آشپزخانه در فضای باز که می توانید ادر استخر شخصی آن از  منظره ی باشکوه آسمان لذت ببرید.

 

02-هرون  ، لندن

پنت هاوس گران قیمت دراروپا - لندن: هرون ، یک برج مرتفع 36 طبقه درست در مرکز شهر ، با کلوپ سرپوشیده  با سالن ورزشی ، بار ، اتاق نمایش و یک روف گاردن  با چشم انداز اصلی. پنت هاوسی که در مورد آن صحبت می کنیم دوبلکس است 6000 متر مربع با کف مرمر ، 4 اتاق خواب ، 4 حمام ، آشپزخانه و اتاق مجلل دارد.

 

03- برج بانکباو، لندن

 برج 30 طبقه ای که پنت هاوس در آن قرار دارد. اتاق خواب و حمام ، بار ، اتاق نشیمن بزرگ و استخر سرپوشیده و همه اینها را می توان با معروف ترین مناظر لندن مانند کلیسای جامع سنت پائول ، چشم لندن ، برج تاور و خانه های پارلمانی که قابل مشاهده هستند.

 

04- خانه درختی ، چین

  خانه درختی در شنژن ، چین ، طراحی شده توسط فیلیپو ، آندره و همکاران او هست  پنت هاوس دوبلکس و دارای 48 طبقه و 49 برج برتر مسکونی است. ، معماری غیر معمول آن را شگفت آور می کند. 616 متر مربع با 3 اتاق خواب ، 3 حمام ، اتاق نشیمن عالی ، محوطه خانوادگی خصوصی در طبقه دوم و تراس عالی در فضای باز با استخر.

 

05-  پنت هاوس لئونارد نیویورک

پنت هاوس لئونارد در بالای برج 60 طبقه ، نمونه ای ایده آل از آپارتمان مجلل با شکوه که دارای استخر 23 متری ، سالن بدنسازی ، شومینه چوبی ، آسانسور و دیوارهای شیشه ای است. قرار گرفتن در بالای چراغهای شهر در هنگام شب واقعاً کاری باورنکردنی است.

 

06- پنت هاوسوالیچ ، سنگاپور

یکی دیگر از الماس های آسیایی ، مجموعه ای منحصر به فرد از 181 خانه لوکس متشکل از یک تا چهار اتاق خواب ، چهار پنت هاوس و یک سوپر پنت هاوس است. طراحی فوق العاده و دیواره های تمام شیشه. یک اتاق نشیمن عظیم با پیانوی عالی ، اتاق بیلیارد ، حمام و اتاق خواب های بیشمار ، استخر و یک باغ مسقف ، همه با چراغ درخشان زیادی طراحی شده اند.

 

07- فرمونت ، کالیفرنیا

در اینجا بلندترین آپارتمان در سواحل غربی آمریکا را داریم. با مساحت 6.941 متر مربع ، ساختمان 70 طبقه . 5 اتاق خواب ، 5 حمام و دو آشپزخانه با یک بار مخصوص . از پنجره های سقفی تا کف ، شما می توانید از منظره فراموش نشدنی در خلیج سان فرانسیسکو با پل طلایی گیت گلدن لذت ببرید.

 

08 مادیسون ، نیویورک

در ارتفاع 72 طبقه واقع شده و توسط اوران  طراحی شده است. این دوبلکس با مساحت 18000 متر مربع ، دارای 6 اتاق خواب لوکس و 12 حمام است. فضای داخلی جلوه ای فوق العاده مدرن اما دنج را در همان زمان ایجاد می کند.

 

09- پنت هاوس وان درنیویورک

بالاتر از پارک مرکزی ، درست در قلب شهر ، در بالای ساختمان 90 طبقه ، پنت هاوس را می یابیم. این پنت هاوس دوبلکس 10925،37 متر مربع ، 6 اتاق خواب و یک سالن 55،7 فوت با پنجره های سقفی ، یک استخر ، البته ، و محوطه باغ شیشه ای.

 

10- تور اودون ، موناکو

و در اینجا آخرین پنت هاوس ، امپراتور در میان تمام پنت هاوس های جهان ، پنت هاوس آسمان ، که بالاترین ساختمان موناکو ، تور اودئون است. لازم به ذکر است که گران قیمتترین پنت هاوس  محسوب می شود - هزینه تقریبی آن 327 میلیون دلار است. و ارزشش را دارد - در ارتفاع 170 متری دریا ، با داشتن پنج طبقه ساختمان ، آسمان پنت هاوس 5 اتاق خواب ، 3 حمام ، آسانسور خصوصی ، تراس روباز با استخر گرد با آبشار طراحی مدرن را ارائه می دهد. و تمام موناکو از تمام جهت از پنجره های کف تا به سقف پوشیده شده است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد